Produksjon av egne merkevarer
Bjerke har lang og bred erfaring innen utvikling og produksjon av egne merkevarer (EMV). Vi har jobbet med en rekke ulike produkter og vet hva som skal til for å skape kvalitetsprodukter som skiller seg ut i markedet.
Bjerke har lang og bred erfaring innen utvikling og produksjon av egne merkevarer (EMV). Vi har jobbet med en rekke ulike produkter og vet hva som skal til for å skape kvalitetsprodukter som skiller seg ut i markedet.
Foruten vår egen produktutvikling, tilbyr vi også leieproduksjon og slicing/pakking for andre næringsmiddelbedrifter. Dette betyr at du kan benytte deg av vår ekspertise og moderne produksjonsanlegg uten å måtte investere i eget utstyr. Vår bedrift er utstyrt med en moderne maskinpark, noe som gir oss muligheten til å håndtere ulike typer produksjonsoppgaver effektivt og med høy presisjon. Vi har også implementert strenge rutiner og kvalitetskontroller i alle ledd, slik at vi alltid leverer produkter av høyeste standard. Vårt team består av erfarne fagfolk med inngående kunnskap om næringsmiddelindustrien, noe som gjør oss til en pålitelig samarbeidspartner.
Kontakt ossDe fleste produktene som markedsføres under dagligvarekjedenes egne merkevarer, er ikke produsert av kjedene selv eller deres datterselskaper, men av ulike uavhengige leverandører som Bjerke Spekemat. Norgesgruppen tilbyr egne merkevarer (EMV) som First Price og Eldorado, mens Coop har merker som X-tra, Smak, og Änglamark. Rema 1000 markedsfører blant annet Kolonihagen, Kjeldsberg og Fiskeriet under sitt navn. I 2022 var én av fem varer solgt hos de tre store dagligvarekjedene egen merkevare, ifølge rapporten. Selv om andelen av EMV i Norge er lav sammenlignet med andre europeiske land, dominerer leverandørmerkene fortsatt det norske dagligvaremarkedet.
Ikke nøl med å ta kontakt. Vi i Bjerke Spekemat ser frem til å hjelpe deg med dine produksjonsbehov!